en mi casa

2012-04-05 @ 11:54:31

Från innersidan/baksidan

Mitt och Amandas rum

Nu har vi bosatt oss i detta hus i fornalutx! Det kommer inte finnas tillgång till varken mobilt nätverk eller trådlöst där uppe den närmsta veckan så om jag får tillfälle så slänger jag in ett inlägg från huset nere i Soller som mormor och morfar bor i just nu. Vädret här är klart bättre än hemma men tyvärr inte super än så länge, molnigt osv men redan på söndag ska det enlgit mobilen bli strålande sol så det tycker jag vi kör på!
Nu under helgen är det mesta stängt här så vi strosar mest omkring och så hade vi tänkt åka in till Palma i nästa vecka. Adios.

Kommentarer
isabell Skriver:

Gud va mysigt, hoppas du får det super! :)

btw...gör du headers?

2012-04-05 @ 15:48:08
URL: http://isabellberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0