I en annan del av stockholm

2012-04-20 @ 16:54:15

Varit på riktigt pisshumör den här eftermiddagen och ville bara krypa ner i sängen och sova. Istället gjorde jag en smoothie och bytte om till mjukiskläder. Orsaken till mitt dåliga humör är Söder. Jag fullkomligt hatar Söder. Inte södermänniskor men själva Södermalm kan ju ta och stoppa upp något. Hade kollat upp, både på internet och med 118118 att det fanns en stor godisaffär på Folkungagatan 101. Vädret är skit (och har varit hela dagen) och jag och Johanna gick huttrande från Medis till folkungagatan 101, där det inte alls låg något sketen godisaffär. Ringde till Linda som bor i närheten och när hon hörde efter med sina kompisar hade denna affär tydligen lagt ner för sisådär 2 år sedan. Woho. Alltså. Söder. För några månader sedan när vi skulle på restaurang där så var den under renovering, men det gick dom minsann inte ut med. Vi fick helt enkelt köpa godis på vanliga tråkiga Ica istället. Mina vänner, flytta inte till Söder. Det gör en olycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0