like a shadow that crosses the line

2012-04-25 @ 20:44:13



Kände hur shoppingnerverna kliade så handlade upp denna månads shoppingpengar redan nu. Har kvar pengar såklart men det ska räcka till viktigare saker.. (tyvärr). Det var rea på bootcut/de raka slitna jeansen inne på Hollister och då jag hade kvar lite pengar på ett presentkort blev dem mina för endast 174 kr, KAP. Köpte även en parfym som jag suktat efter hur länge som helst, Laila Bagges You rock Romance som luktar alldeles underbart, även den var på rea. Sen fick även en basic tröja från H&M för 99:- följa med. Nöjd är jag i alla fall.
Fikade på Chbg med bästis och sedan kikade vi på lite balklänningar, dör lite för alla är så extremt dyyra..

Nu ska jag plöja igenom allt inför provet imorgon igen och sedan mysa ner mig i soffan framför Greys♥

(Bikinin på bilden beställde jag hem från RiverIsland.com för 36 pund, den kom igår och passade perfa!)

Kommentarer
Daniella Skriver:

Blev du tvungen att betala frakt eller tull? Kram!

2012-05-05 @ 22:54:52
Agnes A. Skriver:

Bikinin var hur snygg som helst! Undrar samma sak, hur mycket kostade frakt, och behövde du betala tull? :)

2012-05-06 @ 12:08:58
URL: http://ahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0