Thought it couldn't get any worse and then looking at now

2012-04-02 @ 21:52:26


Hela min kväll har spenderats framför skolarbete. Kilade ner och köpte middag från subway som jag åt samtidigt som jag försökte lösa dom där sista fyra uppgifterna men det GÅR INTE. Huvudet dunkar som jag vet inte vad och jag vill inget annat än att bara förstå. Slår vad om att just en sådan fråga kommer komma imorgon på provet också. Hej skitkväll snart säger jag godnatt.
Har dock blivit peppad av bästisen och dessutom kom mamma hem med inget mindre än ett bidrag till shoppingdagen från världens bästa gudmor - mer än superglad! Det är bara 19 dagar kvar nu också, åh det ska bli så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0