plans

2012-04-19 @ 21:06:31
Åh om mindre än en dygn har vi slutat skolan och det är helg igen. Så himla efterlängtad helg. Tänkte dela med mig lite av mina planer. Efter skolan hade jag och Johanna tänkt ta oss till söder med enda anledning att köpa godis på godislandet - som om ni undrar ligger på Folkungagatan 101. På kvällen tänkte vi mysa hemma hos mig och bl.a se på New years eve som äntligen kommit ut. (Hade så gärna velat se den på bio, vid nyår då, men det blev tyvärr aldrig av..) På lördag. Lördag den 21 april. Gud så vi längtat efter den dagen. Flera månader har vi gått och snålat och lagt undan flera hundra kronor (hur mycket exakt får ni veta då heh) och nu ska vi få ut glädjen av det hela. Har redan kollat in ett flertal saker som jag tänker få med mig hem. Det kommer bli så himlahimlans bäst♥


Kommentarer
Johanna Skriver:

Världens bästa dagar med världens bästa chey! Pusselipuss <3

2012-04-19 @ 21:31:25
URL: http://johannelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0