För dig min fina ängel

2012-06-07 @ 20:20:36


Inte så värst bra mobilbilder men det får duga!

Vi har världens segaste dagar i skolan nu. Vi har lektioner men på lektionerna gör vi inget annat än att sitta och stirra ut i rummet. Pratar lite om oviktiga saker och så håller det på. Känns bara slöseri med tid men antar att det bara är att stå ut. Imorgon efter skolan ska jag klippa mig. USCH. Det är nog något av det jag hatar mest. Mitt hår kommer dö. Jag kommer dö. Kommer ha kort hår på skolavslutningen. Men lika bra att få det gjort, dessutom ska Johanna också så lite roligare att göra det tillsammans i alla fall.
Puss

Kommentarer
Johanna Skriver:

Gud, så vacker du är! <3

2012-06-08 @ 22:42:50
URL: http://johannelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0