Poncho animalistic

2012-03-17 @ 18:27:22

Skrev nyss klart en av tre små uppgifter om en bok vi håller på att läsa i svenska. Tidigare var vi ute i Sollentuna på kalas där det bjöds på currygryta och prinsesstårta. Mumsigt värre. Sitter och funderar på om jag ska ta och sätta på en film eller något eller vad annars jag ska hitta på. Middagen är väl klar snart (kyckling och pommespinnes . en favorit) och efter det kanske vi familjen bara myser i soffan framför tvn och lite snacks. Känner förövrigt att jag inte alls kan formulera mig idag och att orden bara hamnar där dom hamnar men jag är trött så så får det vara. Kanske ska skriva lite på min SO uppgift också förresten, eller så sparar jag den till imorgon. Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0