I'm keeping my thumbs for you, wishing that you wont disappoint us

2012-05-27 @ 14:08:27


Linda sov över här igår och imorse gick vi upp rätt tidigt för hon skulle iväg på match men det var lika bra för behövde komma igång med lite plugg. Så sen imorse har jag skrivit klart mitt svenskaföredrag, lite sådär i sista minuten eftersom det är imorgon, och så håller jag på att tvätta. Skulle egentligen passat Marcus ikväll men det blev inte så så nu flyttar jag till mamma ikväll men bra det eftersom det är morsdag.

Förresten! Dör lite, big time, över att SVERIGE VANN EUROVISION! Typ, once in a lifetime händelse. Allvarligt, jag dog. Bästa Loreen. Jag bara måste gå på finalen nästa år, måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0